יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

חנות הקונספט של תמנון


רשת תמנון,עוברת בשנה האחרונה תהליך של התרחבות. כחלק ממגמה זו, השיקה בחמישי האחרון, את החנות הגדולה ביותר ברשת, בגודל 550 מ"ר, בקניון הסינמול (לב המפרץ), בה הושקעו מעל 2 מליון ₪.

אורית שחם וואלך ומשה שניידר מנכ"ל הקניון
החנות מעוצבת לפי קונספט חדש המאפשר תצוגה נוחה של הבגדים, חדרי מדידה מרווחים, ועיצוב נעים ונגיש.


מיטל נחום מנכל השיווק של תמנון ומשה שניידר מנכ"ל הקניון
את האורחים קיבלו מיטל נחום מנהלת השיווק של רשת תמנון, לירן מלכה מנהל השיווק של קניון הסינמול וכמובן משה שניידר מנכ"ל הקניון, שיזם את המהלך. על האירוח ויחסי הציבור הופקדה אשת יחסי הציבור של הקניון, אורית שחם-וואלך.

עשרות אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל, הגיעו בחמישי האחרון, לחגוג ולהנות מכיבוד קל, חווית קניה אחרת והופעה של כוכבת הנוער נועה קירל, שהביאה אחריה שובל של מאות ילדות וילדים להופעתה.

מנכ"ל הקניון משה שניידר, שנכח באירוע אמר: "אנו מברכים את רשת תמנון על פתיחת החנות החדשה והמרשימה בקניון הסינמול. החנות הינה חנות ייחודית המתאימה לקהל הלקוחות שלנו, שאוהב בילויים ולייף סטייל. אנו נמשיך להקשיב לדרישת הקהל ולספק את המותגים הנכונים הנחשקים ביותר גם בהמשך."


באו לפרגן ולהנות אנשי התקשורת: אודיה השווץ, ליאור מרום, יורם מארק רייך, דינה רפאל, בועז כהן, הילה מלמד, מיכל גילת, רותם כבסה, אברהם ציבין, שרה איקו, זליג אהרונוביץ, חגית הורנשטיין, זאזא כהן, רונית קיטאי, פרומה קינד, יפה גביש, צילה לייפר, בלוגריות ואייקוני אופנה ביניהן: ורד הורן, שירי וייצנר, לורן שיין, לימור גרובר וירדן לוין,  אורטל אולמן, עדי קאופמן, שלומי וורד פורמן, עינת טל, עו"ד סופי ספקטור ועוד רבים.
צילום: מיקי אופק, שרה איקו 

 כתובת החנות: כתובת: רחוב ההסתדרות 55,סינימול לב המפרץ, קומה ראשונה, חיפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה