יום שבת, 3 בדצמבר 2016

אופטיקה שפי - לראות טוב יותר



משקפים הם התכשיט  של הפנים וככאלה יש לבחור אותם בקפידה. הבעיה הגדולה בבחירת המסגרת הנכונה והמתאימה לצורת הפנים מתחילה ביום בו מתבשרים על כך שיש צורך במשקפים. הו האימה ! לאן עכשיו ?


לנו החיפאים יש את אופטיקה שפי.

לאופטיקה שפי התוודענו לפני יותר מעשור כשחיפשנו מקום בו ניתן לרכוש עדשות למשקפי ראיה במחיר סביר ונוח אולם ללא התפשרות על האיכות. כן, בעבר אופטיקה שפי שימש כיצרן עדשות ראיה לרשתות הגדולות. על אופטיקה שפי שמענו מאחד האופטומטריסטים שאצלו היינו רוכשים את משקפי הראיה לאורך השנים, וכך חסכנו לעצמינו את פערי  התיווך. במשך הזמן ניתן היה לרכוש גם מסגרות למשקפים ולהשלים באופטיקה שפי את הקניה כולה במחיר נוח ללא פערי התיווך.


הפעם הביקור של בר בסניף הצ'ק פוסט של אופטיקה שפי היה מסע אחרי משקפי שמש אופטיות. לא קל המסע הזה בעיקר למי שמכורה למשקפיים ומוכנה לבלות את כל זמנה הפנוי וזה שאינו בנמצא בחנות.


את פניה קיבל מנהל הסניף, איציק כרסנטי, ומנהל הרשת. בר התחילה בבדיקת ראיה.  הבדיקה נערכה על ידי אופטומטריסט מומחה. במהלך הבדיקה כמו בכל פעם האופטומטריסט הסביר לבר בדיוק מוחלט מה הבעיה, מה בדיוק אומר המספר אותו היא צריכה ומה הפיתרון.
הסתיימה הבדיקה והחל מסע אחר המסגרת האופנתית והאולטימטיבית.
לי באופן אישי זה עונש מכיוון שאני אף פעם לא מצליחה למצוא מה שיתאים לי. לבר לעומת זאת זו חוויה !


במסע בין המדפים והמגרות ניתן למצוא מסגרות  במחירים לכל כיס ואף מותגים מהעולם.
בשיחה עם מנכ"ל  רשת אופטיקה שפי  שאלתי מה הסיבה לכך שהוא לא פותח סניפים ברחבי הארץ שכן עם מחירים כאלה קשה להתחרות. ענה שאין לו רצון להפוך לאימפריה חובקת ישראל. הוא מסתפק בשני  הסניפים החיפאים ובכך מצליח לשמור ולמכור במחירים שפויים.


בין המותגים המובילים הבינלאומיים אשר מוצעים: דיור, פראדה, גוצ'י, סאלין, דולצ'ה גבאנה, ארמני, ג'ימי צ'ו, מארק ג'ייקובס, אלכסנדר מקווין ועוד, כמו כן מוצע מגוון משקפי ראייה איכותיים במגוון עיצובים במחירים אטרקטיביים.


סניף צ'ק פוסט- ראשי: מורדכי מקלף 19 חיפה
שעות פתיחה: א-ה 09:00-19:30 יום ו' 09:00-13:30
טלפון: 04-8401920

סניף קרית מוצקין: רב מד – מרכז מסחרי
שעות פתיחה: א-ה 10:00-13:00 16:00-19:30 יום ו' 09:00-13:30
טלפון: 04-8775252


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה