יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

המותגים הגדולים נמצאים ב - Outlet NYOU




מתחם ביג קריות ממקם עצמו בין מרכזי הקניות ששווה להגיע אליהם.
בביג קריות ניתן למצוא מותגי אופנה, איפור וטיפוח  בחנויות גדולות  ונוחות.
בין שלל חנויות האופנה הטרנדיות נפתח סניף חדש של אאוטלט המותגים הגדולים "NYOU"
הסניף החדש הינו חנות האאוטלט ה 20 במספר של "NYOU" 

על הפקת ארוע הפתיחה הייתה אמונה אשת היח"צ החיפאית - חגית הורנשטיין.

חברת אינטר ג'ינס, יבואנית ומשווקת מותגי על, השיקה בחמישי האחרון את החנות NYOU במתחם ביג קריות בצומת קריית אתא. השטיח האדום נפרס, בלונים שחורים ואדומים קישטו את החנות הענקית, המתפרסת על שטח של 400 מ"ר בהשקעה של מיליון ₪, קייטרינג משובח על טהרת המתוקים של קונדיטוריית שמו הוגש למוזמנים וללקוחות, אשר הצטלמו על רקע קיר ממותג ונהנו מהמוזיקה של DJ פיל קוסינוב
רוני הרדי, הבעלים של חברת אינטר ג'ינס, חיפאי שהיגר לרמת השרון ובנו של אגדת הכדורגל ג'וני הרדי שחקן עבר במכבי חיפה, הסתובב בין המוזמנים כמו חתן ביום שמחתו על אף שזו חנות האאוטלט ה-20 במספר והחנות ה-44 של הקבוצה. החברה הוקמה בשנת 2007 והיא יבואנית מותגי אופנה לגברים ונשים כמו REPLAY מותג האופנה האיטלקימותג הדנים הלונדוני PEPE JEANS, מותג הנעליים המוביל מארה"בSTEVE MADDEN, מותג התיקים האמריקאי GUESS ומותג MARK ECKO.
בין המוזמנים נראו זאזא כהן, אורית שחם וואלך, עו"ד מיקי בן יצחק, עו"ד גלית צור, לימור מגן עם בתה היפהפייה עמית תלם, סמדר גוטמן, לאה שלם, ציפי פרזס, שיר גיא, האינסטגרמית אסי גולדנברג ועוד אשר עזבו את המקום עמוסות בשקיות, לא מעט בגלל המבצעים השווים שנערכים בחנות, כמו שני זוגות נעלי נשים של STEVE MADDEN ב-250 ₪, או 2 זוגות ג'ינסים של PEPE JEANSב-500 ₪, תיקי GUESS עד 50% הנחה ועוד.
את הרשת ייצגו מלבד רוני הרדי שהגיע עם אחיו התאום דני הרדי חיפאי גאה, שירלי הכט דרורי שהיא מנהלת השיווק, ניסן קונקל מנהל הרשת, יוליה סרגנה מנהלת מותג סטיב מאדן, ענת בירמן מנהלת חנות REPLAY בקריון ורינה חשמה מנהלת החנות. 



התקשורת התייצבה בהרכב מלא: בועז כהן, ליאור מרום גולדברג, מיכל גילת, הילה מלמד, דורון גולן, שרה איקו, רונית קיטאי, דינה רפאל, זליג אהרונוביץ, שני מועלם, פרומה קינד, יורם מרק רייך, אודיה שווץ, ניר אהרוני, שמעון בן עמי, אברהם ציבין, עדי רובין ובלוגריות האופנה והלייף סטייל: גלית אובר, לוריין שיין שטיינברג, לימור גרובר זלצר, שירה ארבל, צילה לייפר ויפה גביש.


צילום : מיקי אופק

תגובה 1:

  1. איזה כיף, מקווה שמחזיקים תווך מידות רחב, לפעמים מתקשה למצוא חנות בגדים שמחזיקה גינס מעל מידה 40.
    תודה על הפוסט

    השבמחק