צילום - אסף לב
Try Before You Buy – זו פילוסופית השיווק של
המותג הניו יורקי - Kiehl's
המותג Kiehl's פונה לקהלים רבים ומגוונים, אלו שאוהבים לבחור את המוצרים לבד,
כאשר הגישה למדפים קלה ונוחה בליווי מידע על המוצרים, ואלו שאוהבים לקבל שירות
הכולל ייעוץ
של נציג החברה
המגיע עם ניסיון וידע רב הכולל בדיקה של סוג העור כפי שהיה נהוג בבתי המרקחת
האותנטיים. הנציגים לובשים חלוק מסורתי לבן כפי שנהוג בבתי המרקחת .
L'OREAL
ISRAEL
מרחיבה את פעילותה בתחום ה- Retail בישראל, ופותחת 3 חנויות
נוספות למותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's
בקניונים מובילים בישראל: עופר גרנד קניון חיפה, קניון מלחה ירושלים ובקניון TLV FASHION בתל אביב. החנויות משתרעות על שטח של 50 מ"ר.
Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית
מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים המופקים בתנאים מחמירים תחת
פיקוח קפדני ובשימוש חומרים טבעיים המבוססים על מדע מתקדם.
לדברי אלי
שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל מעבירה הילוך בתחום הביוטי
ריטייל בשילוב כניסה לעולמות ה- e-commerce
ורואה בהם מנוע צמיחה חשוב לחברה בעשור הקרוב, מתן מענה מדויק של חווית קניה,
שירות ופרסונליזציה המתאימה למגמות ולשינויים בהתנהגות הצרכנית החדשה בעולמות
היופי".
המותג KIEHL'S
פונה לנשים וגברים וכולל מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער. המותג מציע שירות, אבחון
וייעוץ אישי ופילוסופיית "נסה לפי שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של
דוגמיות.
KIEHL'S נחשב בעולם למותג הסלבריטאים
אותם מגייסים למטרה הפילנתרופית שבה בוחר המותג בכל מדינה.
בישראל בחר המותג להתחבר לתחום הילדים
ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי" המעניקה לכל ילד הזדמנות דומה
לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כך שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים התורמים
לקהילה.
לדברי קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל:
"כחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ. כעת, עם
הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים. עד שנת 2020 יהיו למותג 14 חנויות".
Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי פותח בישראל 3 חנויות נוספות בקניונים מובילים: בעופר גרנד קניון חיפה, קניון מלחה ירושלים
וסניף הדגל בקניון TLV
FASHION MALL
בתל אביב. עד כה
הפעיל המותג 2 חנויות בישראל - בקניון רמת אביב ובדיזנגוף סנטר.
Kiehl's
מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים,
שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין פאנל של דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה
עולמית, המוצגים במבנה באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים
לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.
בין
החוויה העיצובית המשלבת שיק מודרני ניתן לפגוש אלמנטים חוזרים המלווים את המותג
בכל חנויות הרשת ומזוהים איתו ועם תחביביו והרפתקאותיו של מייסד המותג, אהרון מורס
ומשפחתו לאורך הדורות, כגון: אופנוע הארלי דיווידסון אותו הכניס כמוטיב לרוח
ההרפתקנות ו- Mr. Bones
- שלד המסמל מדע ורפואה, אשר בעבר, אף שימש אותו למתן הסברים ללקוחות על פעולות
גוף האדם.
לישראל נכנס המותג Kiehl's בשנת 2013 עם פילוסופיית
ההתנסות הייחודית שלו
(“Try
before you buy”) "נסה לפני שתקנה"
למותג מגוון רחב של למעלה מ- 200 מוצרים, הכולל
מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער, מוצרים
ייעודיים לתינוקות, וקו ייחודי לגברים.
טווח המחירים ינוע בין 45 ₪ ל- Lip
Balm ועד ל- 399 ₪ לסרום עיניים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה